Н
П
У
Франчук Василь Михайлович
Про автора
- Головна
- (101) Захист інформаційних ресурсів: програма навчальної дисципліни для підготовки студентів за спеціальністю «122 Комп’ютерні науки», «011 Освітні, педагогічні науки (Освітні вимірювання)»
- (100) Адміністрування web-орієнтованих навчальних комп’ютерних систем: програма навчальної дисципліни для підготовки студентів за спеціальністями «014.09 Середня освіта (інформатика)», «122 Комп’ютерні науки», «126 Інформаційні системи та технології»
- (099) Безпека програм та даних: програма навчальної дисципліни для підготовки студентів за спеціальністю «121 Інженерія програмного забезпечення»
- (098) Організація комп’ютерних мереж: програма навчальної дисципліни для підготовки студентів за спеціальністю «121 Інженерія програмного забезпечення»
- (097) Комп'ютерні технології дистанційної освіти та тестування: програма навчальної дисципліни для підготовки студентів за спеціальністю «011 Освітні, педагогічні науки (Освітні вимірювання)»
- (096) Використання веб-орієнтованого віртуального середовища Proxmox в педагогічних закладах освіти
- (095) Розгортання системи MOODLE за допомогою віртуального середовища Proxmox
- (094) Огляд веб-орієнтованого віртуального середовища Proxmox
- (093) Комп’ютерні мережі та хмарні обчислення: програма навчальної дисципліни для підготовки студентів напрямку «122 Комп’ютерні науки» Факультету інформатики НПУ імені М.П. Драгоманова
- (092) Комп’ютерні мережі: програма навчальної дисципліни для підготовки студентів напрямку «014.09 Середня освіта (інформатика)», «122 Комп’ютерні науки», «126 Інформаційні системи та технології» Факультету інформатики НПУ імені М.П. Драгоманова
- (091) Визначення показників Google Scholar для автоматизованої системи рейтингового оцінювання діяльності викладачів університету
- (090) Стан та перспективи інформатизації навчального процесу на факультеті інформатики
- (089) Витоки факультету інформатики
- (067) Хмарні технології як засіб підтримки онлайн-заходів
- (088) РЕЗЕРВНЕ КОПІЮВАННЯ ДАНИХ
- (086) ВИКОРИСТАННЯ WEB-ОРІЄНТОВАНИХ КОМП’ЮТЕРНИХ СИСТЕМ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
- (085) ОГЛЯД ВІЛЬНОПОШИРЮВАНИХ WEB-ОРІЄНТОВАНИХ КОМП’ЮТЕРНИХ СИСТЕМ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ
- (084) Стан та перспективи використання комп'ютерно-орієнтованих систем навчання
- (083) Веб-орієнтовані комп’ютерні системи навчання природничо-математичних дисциплін
- (082) Роль наукової школи академіка М.І. Жалдака в інформатизації середньої та вищої педагогічної освіти України
- (081) ХМАРО ОРІЄНТОВАНЕ СЕРЕДОВИЩЕ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ
- (080) ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ, СТУДЕНТІВ ТА НАВЧАЛЬНИХ ПІДРОЗДІЛІВ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
- (079) Захист даних. Засоби парольної ідентифікації та адміністрування
- (078) Хмаро орієнтоване навчальне середовище факультету інформатики: стан і перспективи впровадження
- (077) Організація електронного навчального курсу для підтримки аудиторного навчального процесу
- (076) Використання вільнопоширюваного програмного забезпечення у курсі «Адміністрування веб-орієнтованих навчальних комп'ютерних систем»
- (075) Web-орієнтована система «Електронний розклад»
- (074) Інформаційно-аналітична система самооцінювання освітньої діяльності педагогічних університетів
- (073) Веб-орієнтована інформаційно-аналітична система самооцінювання освітньої діяльності педагогічного університету
- (072) Хмаро-орієнтовані сервіси для навчальних закладів
- (071) Адміністрування веб-орієнтованих навчальних комп’ютерних систем
- (070) Використання хмарних сервісів у навчальному процесі
- (069) Реалізація проекту «Електронний інститут» у LMS MOODLE
- (068) Створення інформаційно-аналітичної системи самооцінювання освітньої діяльності педагогічного університету
- (066) Система управління навчальними матеріалами MOODLE. Хмаро-орієнтовані сервіси зберігання даних
- (065) Використання web-орієнтованих комп’ютерних систем в освітньому закладі: LMS MOODLE
- (064) Особливості навчання дисципліни «Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання інформатики та іноземної мови»
- (063) Комп’ютерні мережі та Інтернет
- (062) Захист інформаційних ресурсів
- (061) Комп’ютерні мережі та Інтернет
- (060) Адміністрування web-орієнтованих навчальних комп’ютерних систем
- (059) Адміністрування навчальних комп’ютерних систем
- (058) Управління інформаційними ресурсами
- (057) Компютерно-орієнтовані системи навчання інфориматики та іноземної мови
- (056) Захист даних. Соціальна інженерія
- (055) Особливості використання файлових сховищ
- (054) Використання модуля діяльності EJSAPP у LCMS MOODLE
- (053) Критерії оцінювання діяльності студентів і викладачів університету
- (052) Використання хмаро-орієнтованих сервісів зберігання даних у системі управління навчальними матеріалами MOODLE
- (051) Використання Open Source Physics у LCMS Moodle
- (050) Використання Open Source Physics у LCMS Moodle
- (049) Використання web-орієнтованих комп’ютерних систем в освітньому закладі
- (048) Світові стандарти до web-сайтів ВНЗ та їх вплив на ефективність використання ІКТ у навчальному процесі
- (047) Методичні рекомендації зі створення тестових завдань та тестів у системі управління навчальними матеріалами MOODLE 2.5.х
- (046) Cтворення освітніх web-ресурсів в системі MOODLE з використанням хмарних технологій
- (045) Використання відкритих журнальних систем
- (044) Управління інформаційними ресурсами засобами web-орієнтованих комп’ютерних систем в освітньому закладі
- (043) Вибір системи управління вмістом сайту
- (042) Технології розроблення тестових завдань
- (041) Веб-орієнтовані техгнології навчання: можливості використання та перспективи розвитку
- (040) Деякі аспекти використання системи MOODLE у ВНЗ
- (039) Створення освітніх web-ресурсів з використанням служб Google Apps for Education
- (038) WEB-ОРІЄНТОВАНІ НАВЧАЛЬНІ КОМП’ЮТЕРНІ СИСТЕМИ
- (037) Система електронного навчання ВНЗ на базі MOODLE
- (036) СТУПІНЬ ПРЕДСТАВЛЕННЯ ВНЗ В ГЛОБАЛЬНІЙ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
- (035) ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВНЗ. СЛУЖБИ GOOGLE
- (034) Використання інформаційно-комунікаційних технологій управління якістю освіти в педагогічному університеті
- (033) Web-орієнтовані навчальні комп'ютерні системи
- (032) Захист інформаційних ресурсів
- (031) Навчальні програми: Комп'ютерні мережі та Інтернет, Захист інформаційних ресурсів
- (030) Автоматизована система рейтингового оцінювання діяльності студентів і викладачів університету
- (029) ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМИ КУРСАМИ MOODLE ДЛЯ КОНСТРУЮВАННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ ТЕСТІВ
- (028) JOOMDLE: ІНТЕГРАЦІЯ CMS JOOMLA! ТА LCMS MOODLE
- (027) Web-орієнтовані навчальні комп’ютерні системи
- (024) Інформаційно-аналітична система контролю та оцінювання навчальної діяльності студнентів ВНЗ
- (023) Web-орієнтовані навчальні комп’ютерні системи. Засоби діагностики освітніх результатів
- (026) Організаційні й технічні аспекти використання систем мобільного навчання
- (025) Методичні рекомендації зі створення тестових завдань та тестів у системі управління навчальними матеріалами MOODLE
- (022) Конструювання та адміністрування тестів в середовищі MOODLE
- (021) Захист даних в безпровідних комп’ютерних мережах
- (020) Використання CMS Joomla! та LCMS MOODLE у ВНЗ
- (019) Інформаційно-комунікаційні технології та управління діяльністю вищого навчального закладу: освітній портал
- (018) Система управління навчальними ресурсами MOODLE. Конструювання та адміністрування тестів
- (017) Системи управління навчальним контентом. MOODLE
- (016) Використання системи управління навчальними ресурсами MOODLE у навчальному процесі
- (015) Проблеми автоматичного перекладу
- (014) Організація навчального процесу при вивченні систем управління вмістом сайтів, на прикладі CMS Joomla!
- (013) Інтернет-системи управління вмістом web-сайтів
- (012) MOODLE (Тести)
- (011) Адміністрування навчальних комп’ютерних систем. Програмний комплекс Денвер+Joomla!
- (010) Joomla!
- (006) Віртуальні машини та їх використання
- (009) Операційні системи. Лабораторний практикум: Навчальний посібник
- (008) Використання системи управління вмістом Joomla! у навчальному процесі
- (007) Флеш-пам'ять, її будова, принципи функціонування і застосування
- (005) Адміністрування навчальних комп’ютерних систем. Програмний комплекс Денвер+Moodle
- (004) Опрацювання текстів засобами Microsoft Word
- (003) Створення Web-додатків в середовищі Delphi (Kylix)
- (002) Delphi (Kylix) як засіб навчання основ програмування
- (001) Вивчення основних послуг Інтернет у локальній мережі Iнтранет
- Відомості про автора
- Друковані праці
- 2004 р.
- 2006 р.
- 2007 р.
- 2008 р.
- (005) Адміністрування навчальних комп’ютерних систем. Програмний комплекс Денвер+Moodle
- (006) Віртуальні машини та їх використання
- (007) Флеш-пам'ять, її будова, принципи функціонування і застосування
- (008) Використання системи управління вмістом Joomla! у навчальному процесі
- (009) Операційні системи. Лабораторний практикум: Навчальний посібник
- (010) Joomla!
- 2009 р.
- 2010 р.
- (013) Інтернет-системи управління вмістом web-сайтів
- (014) Організація навчального процесу при вивченні систем управління вмістом сайтів, на прикладі CMS Joomla!
- (015) Проблеми автоматичного перекладу
- (016) Використання системи управління навчальними ресурсами MOODLE у навчальному процесі
- (017) Системи управління навчальним контентом. MOODLE
- (018) Система управління навчальними ресурсами MOODLE. Конструювання та адміністрування тестів
- (019) Інформаційно-комунікаційні технології та управління діяльністю вищого навчального закладу: освітній портал
- 2011 р.
- (020) Використання CMS Joomla! та LCMS MOODLE у ВНЗ
- (021) Захист даних в безпровідних комп’ютерних мережах
- (022) Конструювання та адміністрування тестів в середовищі MOODLE
- (023) Web-орієнтовані навчальні комп’ютерні системи. Засоби діагностики освітніх результатів
- (024) Інформаційно-аналітична система контролю та оцінювання навчальної діяльності студнентів ВНЗ
- 2012 р.
- (025) Методичні рекомендації зі створення тестових завдань та тестів у системі управління навчальними матеріалами MOODLE
- (026) Організаційні й технічні аспекти використання систем мобільного навчання
- (027) Web-орієнтовані навчальні комп’ютерні системи
- (028) JOOMDLE: ІНТЕГРАЦІЯ CMS JOOMLA! ТА LCMS MOODLE
- (029) ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМИ КУРСАМИ MOODLE ДЛЯ КОНСТРУЮВАННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ ТЕСТІВ
- (030) Автоматизована система рейтингового оцінювання діяльності студентів і викладачів університету
- (031) Навчальні програми: Комп'ютерні мережі та Інтернет, Захист інформаційних ресурсів
- (032) Захист інформаційних ресурсів
- (033) Web-орієнтовані навчальні комп'ютерні системи
- (034) Використання інформаційно-комунікаційних технологій управління якістю освіти в педагогічному університеті
- (035) ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВНЗ. СЛУЖБИ GOOGLE
- (036) СТУПІНЬ ПРЕДСТАВЛЕННЯ ВНЗ В ГЛОБАЛЬНІЙ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
- (037) Система електронного навчання ВНЗ на базі MOODLE
- 2013 р.
- (038) WEB-ОРІЄНТОВАНІ НАВЧАЛЬНІ КОМП’ЮТЕРНІ СИСТЕМИ
- (039) Створення освітніх web-ресурсів з використанням служб Google Apps for Education
- (040) Деякі аспекти використання системи MOODLE у ВНЗ
- (041) Веб-орієнтовані техгнології навчання: можливості використання та перспективи розвитку
- (042) Технології розроблення тестових завдань
- 2014 р.
- (043) Вибір системи управління вмістом сайту
- (044) Управління інформаційними ресурсами засобами web-орієнтованих комп’ютерних систем в освітньому закладі
- (045) Використання відкритих журнальних систем
- (046) Cтворення освітніх web-ресурсів в системі MOODLE з використанням хмарних технологій
- (047) Методичні рекомендації зі створення тестових завдань та тестів у системі управління навчальними матеріалами MOODLE 2.5.х
- (048) Світові стандарти до web-сайтів ВНЗ та їх вплив на ефективність використання ІКТ у навчальному процесі
- (049) Використання web-орієнтованих комп’ютерних систем в освітньому закладі
- (050) Використання Open Source Physics у LCMS Moodle
- 2015 р.
- (051) Використання Open Source Physics у LCMS Moodle
- (052) Використання хмаро-орієнтованих сервісів зберігання даних у системі управління навчальними матеріалами MOODLE
- (053) Критерії оцінювання діяльності студентів і викладачів університету
- (054) Використання модуля діяльності EJSAPP у LCMS MOODLE
- (055) Особливості використання файлових сховищ
- (056) Захист даних. Соціальна інженерія
- (057) Компютерно-орієнтовані системи навчання інфориматики та іноземної мови
- (058) Управління інформаційними ресурсами
- (059) Адміністрування навчальних комп’ютерних систем
- (060) Адміністрування web-орієнтованих навчальних комп’ютерних систем
- (061) Комп’ютерні мережі та Інтернет
- (062) Захист інформаційних ресурсів
- (063) Комп’ютерні мережі та Інтернет
- (064) Особливості навчання дисципліни «Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання інформатики та іноземної мови»
- (065) Використання web-орієнтованих комп’ютерних систем в освітньому закладі: LMS MOODLE
- (066) Система управління навчальними матеріалами MOODLE. Хмаро-орієнтовані сервіси зберігання даних
- (067) Хмарні технології як засіб підтримки онлайн-заходів
- 2016 р.
- (068) Створення інформаційно-аналітичної системи самооцінювання освітньої діяльності педагогічного університету
- (069) Реалізація проекту «Електронний інститут» у LMS MOODLE
- (070) Використання хмарних сервісів у навчальному процесі
- (071) Адміністрування веб-орієнтованих навчальних комп’ютерних систем
- (072) Хмаро-орієнтовані сервіси для навчальних закладів
- (073) Веб-орієнтована інформаційно-аналітична система самооцінювання освітньої діяльності педагогічного університету
- (074) Інформаційно-аналітична система самооцінювання освітньої діяльності педагогічних університетів
- 2017 р.
- (075) Web-орієнтована система «Електронний розклад»
- (076) Використання вільнопоширюваного програмного забезпечення у курсі «Адміністрування веб-орієнтованих навчальних комп'ютерних систем»
- (077) Організація електронного навчального курсу для підтримки аудиторного навчального процесу
- (078) Хмаро орієнтоване навчальне середовище факультету інформатики: стан і перспективи впровадження
- (079) Захист даних. Засоби парольної ідентифікації та адміністрування
- (080) ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ, СТУДЕНТІВ ТА НАВЧАЛЬНИХ ПІДРОЗДІЛІВ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
- (081) ХМАРО ОРІЄНТОВАНЕ СЕРЕДОВИЩЕ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ
- (082) Роль наукової школи академіка М.І. Жалдака в інформатизації середньої та вищої педагогічної освіти України
- (083) Веб-орієнтовані комп’ютерні системи навчання природничо-математичних дисциплін
- 2018 р.
- (084) Стан та перспективи використання комп'ютерно-орієнтованих систем навчання
- (085) ОГЛЯД ВІЛЬНОПОШИРЮВАНИХ WEB-ОРІЄНТОВАНИХ КОМП’ЮТЕРНИХ СИСТЕМ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ
- (086) ВИКОРИСТАННЯ WEB-ОРІЄНТОВАНИХ КОМП’ЮТЕРНИХ СИСТЕМ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
- (088) РЕЗЕРВНЕ КОПІЮВАННЯ ДАНИХ
- (089) Витоки факультету інформатики
- (090) Стан та перспективи інформатизації навчального процесу на факультеті інформатики
- (091) Визначення показників Google Scholar для автоматизованої системи рейтингового оцінювання діяльності викладачів університету
- (092) Комп’ютерні мережі: програма навчальної дисципліни для підготовки студентів напрямку «014.09 Середня освіта (інформатика)», «122 Комп’ютерні науки», «126 Інформаційні системи та технології» Факультету інформатики НПУ імені М.П. Драгоманова
- (093) Комп’ютерні мережі та хмарні обчислення: програма навчальної дисципліни для підготовки студентів напрямку «122 Комп’ютерні науки» Факультету інформатики НПУ імені М.П. Драгоманова
- 2019 р.
- (094) Огляд веб-орієнтованого віртуального середовища Proxmox
- (095) Розгортання системи MOODLE за допомогою віртуального середовища Proxmox
- (096) Використання веб-орієнтованого віртуального середовища Proxmox в педагогічних закладах освіти
- (097) Комп'ютерні технології дистанційної освіти та тестування: програма навчальної дисципліни для підготовки студентів за спеціальністю «011 Освітні, педагогічні науки (Освітні вимірювання)»
- (098) Організація комп’ютерних мереж: програма навчальної дисципліни для підготовки студентів за спеціальністю «121 Інженерія програмного забезпечення»
- (099) Безпека програм та даних: програма навчальної дисципліни для підготовки студентів за спеціальністю «121 Інженерія програмного забезпечення»
- (100) Адміністрування web-орієнтованих навчальних комп’ютерних систем: програма навчальної дисципліни для підготовки студентів за спеціальністями «014.09 Середня освіта (інформатика)», «122 Комп’ютерні науки», «126 Інформаційні системи та технології»
- (101) Захист інформаційних ресурсів: програма навчальної дисципліни для підготовки студентів за спеціальністю «122 Комп’ютерні науки», «011 Освітні, педагогічні науки (Освітні вимірювання)»
- 2020 р.
- 2021 р.
- Всі роки
- 2004 р.
- 2005 р.
- 2006 р.
- 2007 р.
- 2008 р.
- (010) Joomla!
- (009) Операційні системи. Лабораторний практикум: Навчальний посібник
- (008) Використання системи управління вмістом Joomla! у навчальному процесі
- (007) Флеш-пам'ять, її будова, принципи функціонування і застосування
- (006) Віртуальні машини та їх використання
- (005) Адміністрування навчальних комп’ютерних систем. Програмний комплекс Денвер+Moodle
- 2009 р.
- 2010 р.
- (019) Інформаційно-комунікаційні технології та управління діяльністю вищого навчального закладу: освітній портал
- (018) Система управління навчальними ресурсами MOODLE. Конструювання та адміністрування тестів
- (017) Системи управління навчальним контентом. MOODLE
- (016) Використання системи управління навчальними ресурсами MOODLE у навчальному процесі
- (015) Проблеми автоматичного перекладу
- (014) Організація навчального процесу при вивченні систем управління вмістом сайтів, на прикладі CMS Joomla!
- (013) Інтернет-системи управління вмістом web-сайтів
- 2011 р.
- (024) Інформаційно-аналітична система контролю та оцінювання навчальної діяльності студнентів ВНЗ
- (023) Web-орієнтовані навчальні комп’ютерні системи. Засоби діагностики освітніх результатів
- (022) Конструювання та адміністрування тестів в середовищі MOODLE
- (020) Використання CMS Joomla! та LCMS MOODLE у ВНЗ
- (021) Захист даних в безпровідних комп’ютерних мережах
- 2012 р.
- (037) Система електронного навчання ВНЗ на базі MOODLE
- (036) СТУПІНЬ ПРЕДСТАВЛЕННЯ ВНЗ В ГЛОБАЛЬНІЙ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
- (035) ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВНЗ. СЛУЖБИ GOOGLE
- (034) Використання інформаційно-комунікаційних технологій управління якістю освіти в педагогічному університеті
- (033) Web-орієнтовані навчальні комп'ютерні системи
- (032) Захист інформаційних ресурсів
- (031) Навчальні програми: Комп'ютерні мережі та Інтернет, Захист інформаційних ресурсів
- (030) Автоматизована система рейтингового оцінювання діяльності студентів і викладачів університету
- (029) ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМИ КУРСАМИ MOODLE ДЛЯ КОНСТРУЮВАННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ ТЕСТІВ
- (028) JOOMDLE: ІНТЕГРАЦІЯ CMS JOOMLA! ТА LCMS MOODLE
- (027) Web-орієнтовані навчальні комп’ютерні системи
- (026) Організаційні й технічні аспекти використання систем мобільного навчання
- (025) Методичні рекомендації зі створення тестових завдань та тестів у системі управління навчальними матеріалами MOODLE
- 2013 р.
- (042) Технології розроблення тестових завдань
- (041) Веб-орієнтовані техгнології навчання: можливості використання та перспективи розвитку
- (040) Деякі аспекти використання системи MOODLE у ВНЗ
- (039) Створення освітніх web-ресурсів з використанням служб Google Apps for Education
- (038) WEB-ОРІЄНТОВАНІ НАВЧАЛЬНІ КОМП’ЮТЕРНІ СИСТЕМИ
- 2014 р.
- (050) Використання Open Source Physics у LCMS Moodle
- (049) Використання web-орієнтованих комп’ютерних систем в освітньому закладі
- (048) Світові стандарти до web-сайтів ВНЗ та їх вплив на ефективність використання ІКТ у навчальному процесі
- (047) Методичні рекомендації зі створення тестових завдань та тестів у системі управління навчальними матеріалами MOODLE 2.5.х
- (046) Cтворення освітніх web-ресурсів в системі MOODLE з використанням хмарних технологій
- (045) Використання відкритих журнальних систем
- (044) Управління інформаційними ресурсами засобами web-орієнтованих комп’ютерних систем в освітньому закладі
- (043) Вибір системи управління вмістом сайту
- 2015 р.
- (051) Використання Open Source Physics у LCMS Moodle
- (052) Використання хмаро-орієнтованих сервісів зберігання даних у системі управління навчальними матеріалами MOODLE
- (053) Критерії оцінювання діяльності студентів і викладачів університету
- (054) Використання модуля діяльності EJSAPP у LCMS MOODLE
- (055) Особливості використання файлових сховищ
- (056) Захист даних. Соціальна інженерія
- (057) Компютерно-орієнтовані системи навчання інфориматики та іноземної мови
- (058) Управління інформаційними ресурсами
- (059) Адміністрування навчальних комп’ютерних систем
- (060) Адміністрування web-орієнтованих навчальних комп’ютерних систем
- (061) Комп’ютерні мережі та Інтернет
- (062) Захист інформаційних ресурсів
- (063) Комп’ютерні мережі та Інтернет
- (064) Особливості навчання дисципліни «Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання інформатики та іноземної мови»
- (065) Використання web-орієнтованих комп’ютерних систем в освітньому закладі: LMS MOODLE
- (066) Система управління навчальними матеріалами MOODLE. Хмаро-орієнтовані сервіси зберігання даних
- (067) Хмарні технології як засіб підтримки онлайн-заходів
- 2016 р.
- (068) Створення інформаційно-аналітичної системи самооцінювання освітньої діяльності педагогічного університету
- (069) Реалізація проекту «Електронний інститут» у LMS MOODLE
- (070) Використання хмарних сервісів у навчальному процесі
- (071) Адміністрування веб-орієнтованих навчальних комп’ютерних систем
- (072) Хмаро-орієнтовані сервіси для навчальних закладів
- (073) Веб-орієнтована інформаційно-аналітична система самооцінювання освітньої діяльності педагогічного університету
- (074) Інформаційно-аналітична система самооцінювання освітньої діяльності педагогічних університетів
- 2017 р.
- (075) Web-орієнтована система «Електронний розклад»
- (076) Використання вільнопоширюваного програмного забезпечення у курсі «Адміністрування веб-орієнтованих навчальних комп'ютерних систем»
- (077) Організація електронного навчального курсу для підтримки аудиторного навчального процесу
- (078) Хмаро орієнтоване навчальне середовище факультету інформатики: стан і перспективи впровадження
- (079) Захист даних. Засоби парольної ідентифікації та адміністрування
- (080) ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ, СТУДЕНТІВ ТА НАВЧАЛЬНИХ ПІДРОЗДІЛІВ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
- (081) ХМАРО ОРІЄНТОВАНЕ СЕРЕДОВИЩЕ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ
- (082) Роль наукової школи академіка М.І. Жалдака в інформатизації середньої та вищої педагогічної освіти України
- (083) Веб-орієнтовані комп’ютерні системи навчання природничо-математичних дисциплін
- 2018 р.
- (084) Стан та перспективи використання комп'ютерно-орієнтованих систем навчання
- (085) ОГЛЯД ВІЛЬНОПОШИРЮВАНИХ WEB-ОРІЄНТОВАНИХ КОМП’ЮТЕРНИХ СИСТЕМ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ
- (086) ВИКОРИСТАННЯ WEB-ОРІЄНТОВАНИХ КОМП’ЮТЕРНИХ СИСТЕМ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
- (088) РЕЗЕРВНЕ КОПІЮВАННЯ ДАНИХ
- (089) Витоки факультету інформатики
- (090) Стан та перспективи інформатизації навчального процесу на факультеті інформатики
- (091) Визначення показників Google Scholar для автоматизованої системи рейтингового оцінювання діяльності викладачів університету
- (092) Комп’ютерні мережі: програма навчальної дисципліни для підготовки студентів напрямку «014.09 Середня освіта (інформатика)», «122 Комп’ютерні науки», «126 Інформаційні системи та технології» Факультету інформатики НПУ імені М.П. Драгоманова
- (093) Комп’ютерні мережі та хмарні обчислення: програма навчальної дисципліни для підготовки студентів напрямку «122 Комп’ютерні науки» Факультету інформатики НПУ імені М.П. Драгоманова
- 2019 р.
- (094) Огляд веб-орієнтованого віртуального середовища Proxmox
- (095) Розгортання системи MOODLE за допомогою віртуального середовища Proxmox
- (096) Використання веб-орієнтованого віртуального середовища Proxmox в педагогічних закладах освіти
- (097) Комп'ютерні технології дистанційної освіти та тестування: програма навчальної дисципліни для підготовки студентів за спеціальністю «011 Освітні, педагогічні науки (Освітні вимірювання)»
- (098) Організація комп’ютерних мереж: програма навчальної дисципліни для підготовки студентів за спеціальністю «121 Інженерія програмного забезпечення»
- (099) Безпека програм та даних: програма навчальної дисципліни для підготовки студентів за спеціальністю «121 Інженерія програмного забезпечення»
- (100) Адміністрування web-орієнтованих навчальних комп’ютерних систем: програма навчальної дисципліни для підготовки студентів за спеціальністями «014.09 Середня освіта (інформатика)», «122 Комп’ютерні науки», «126 Інформаційні системи та технології»
- (101) Захист інформаційних ресурсів: програма навчальної дисципліни для підготовки студентів за спеціальністю «122 Комп’ютерні науки», «011 Освітні, педагогічні науки (Освітні вимірювання)»
- 2020 р.
- 2021 р.
- Карта сайта
- Контакти
Новини
Корисні ресурси
Powered by Xmap